Meer ruimte voor de voetganger, de fietser en het OV

We passen de wegenstructuur aan

We passen de wegenstructuur aan

We passen de wegenstructuur aan

Turap 2

In het DMP zijn goede stappen gezet om dit voor te bereiden. Zodra het DMP is vastgesteld kunnen wij de voorbereiding omzetten in uitvoering.

Begroting 2024

In 2024 gaan we verder met het (voorbereiden van) het aanpassen van de wegenstructuur. Het gaat daarbij om zowel het verlagen van de maximumsnelheid (van 70 km/u naar 50 km/u, of van 50 km/u naar 30 km/u) als om het verminderen van het aantal rijstroken voor de auto (en dus meer ruimte voor groen, voetgangers, fietsers uit het openbaar vervoer te creëren). Dit doen we in lijn met het duurzaam mobiliteitsplan, maar ook met de quickwin kansen die er geïdentificeerd zijn.

Deze pagina is gebouwd op 09/24/2024 08:39:23 met de export van 09/24/2024 08:29:21