We positioneren Arnhem met gerichte citymarketing
We positioneren Arnhem met gerichte citymarketing |
---|
Turap 2 |
De eerste Arnhem Electricity Week was met een mix van zakelijke en consumentgerichte activiteiten het uithangbord voor de profilering van Arnhem als creatieve energiestad: congressen, matchmaking diners voor startups en investeerders, maar ook publieksavonden over elektronische muziek, wetenschapsfilms en een speciale Formule-E avond vonden in mei plaats. Van half mei tot begin juli stonden (duurzame) mode en design (inter)nationaal op de agenda met State of Fashion, het Fashion en Design Festival en Arnhem Juni Modemaand. Met Bestemming Arnhem zetten we Arnhem op de kaart als meerdaagse bestemming voor (potentiële) bezoekers. Van april t/m juni is er een video-campagne gehouden om de creatieve kant van Arnhem te benadrukken, met Sjaak Hullekes dit keer in de hoofdrol. De stichting Citymarketing Arnhem zorgt als verbinder en aanjager voor afstemming en actie. |
Begroting 2024 |
We positioneren Arnhem als een creatieve energiestad en een stad van duurzame mode. We stimuleren en faciliteren festivals en evenementen die passen bij het DNA van de stad: groen, creatief en vrij. Festivals als Innovate, Fashion + Design Festival (FDFA), State of Fashion, Bridge to Liberation, Sonsbeektentoonstelling, Arnhem Energy Week en de nog te ontwikkelen Dutch Green Week zijn daar voorbeelden van. Door energie-innovaties zichtbaar te maken in de binnenstad, zetten we het profiel van Arnhem sterker neer. In Bestemming Arnhem etaleren we Arnhem als meerdaagse citytrip voor specifieke doelgroepen die oog hebben voor het onderscheidende van Arnhem. |