Voortzetten communicatiecampagne Arnhem AAN
Meer bewustwording en gedragsverandering |
---|
Voortzetten communicatiecampagne Arnhem AAN |
Turap 2 |
Met oog op de energiecrisis is het ondersteuningsaanbod vanuit duurzaamheid in de online en offline communicatie gecombineerd met het aanbod voor Arnhemmers met geldzorgen. Daarnaast hebben we de online communicatie vanuit Arnhem Aan geïntensiveerd. Goede voorbeelden uit verschillende doelgroepen zijn gedeeld. De Arnhem AAN uitingen worden gebruikt in het gros van de communicatie uitingen wanneer het duurzaamheid betreft. In 2024 wordt communicatie rond de diverse duurzaamheid thema’s meer geïntegreerd zodat het voor de stad duidelijker wordt waar vragen gesteld kunnen worden en aanvragen ingediend kunnen worden. |
Begroting 2024 |
Arnhem Aan is de communicatiecampagne voor de energietransitie. Met Arnhem Aan willen we Arnhemmers enthousiasmeren en motiveren om aan de slag te gaan met energie besparen en hernieuwbare energie. Dit doen wij doelgroepgericht met een aanpak voor woningeigenaren en -huurders, bedrijven en verenigingen; met maatwerk voor huishoudens die leven in energiearmoede en huishoudens met een migratieachtergrond. We spelen daarbij in op de actualiteit, maatschappelijke trends en de belevingswereld van de Arnhemmers. Hiervoor zijn diverse en meerjarige communicatie- en bewustwordingsacties en inspanningen nodig. Al deze communicatie-activiteiten worden onder de vlag van Arnhem Aan gelanceerd. In 2024 gaan we verder met de intensivering van Arnhem Aan door:
|